הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אחותי הייתה בהריון בחודש שלישי והיה לה דימום ואז העובר מת ועשתה הפלה . עובר כ-40 יום מאירוע הזה . צריך לציין שהיא בת 39 ורופאים ממליצים שלא צריך אמצעי מניעה להריון מה אתם ממליצים. בכבוד רב:rjk
לרחל היקרה , למה לא לסמוך על הרופאים ? אני באופן אישי נכנסתי להריון לאחר שלושה שבועות אחרי הפלה בנסיבות דומות ,והיום יש לי ילד בריא מאותו הריון . חוץ מזה נראה לי שאחותך קצת מבוגרת בשביל לעשות מניעת הריון ,נראה לי שאם ברצונה ללדת ,חיבים קצת להזדרז ... בהצלחה רבה ,רונית .