חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבנתי כי מומלץ לקחת חומצה פולית כ-3 חודשים לפני כניסה להריון וכי נמכרים כדורים של 0.4 מ"ג ושל 5 מ"ג- מהו המינון המומלץ? האם יש תופעות לוואי בנטילת הכדורים? האם מינון יתר הינו מסוכן? בזמן הריון נוהגים לקחת כדורי ברזל הכוללים גם חומצה פולית, האם המינון של החומצה הפולית מופחת ?
in most cases 0.4 is the recomended dose and it is sufficient. it depends on your age, and medical history. every medicine has its side effect. for me, it enhenced my nausea (bchilot. if you suffer from a B12 deficiency, it will be difficult to find it if you take higher amounts of folic acid.