תנועות-מאוד מודאגת!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נמצאת בשבוע ה-29. יש לציין שעד ליפני יומיים הרגשתי תנועות עובר בררות. גם במשך שעות העבודה. מאתמול התנועות נחלשו,אפשר להגדיר כתנועות לא סדירות שאי אפשר לספור אותן. התנועות הן יותר עדינות כמו גלים. ששכבתי אתמול בלילה לנוח הצלחתי לספור 3 תנועות בחצי שעה אבל עוד פעם התנועות חלשות.(לא בעיטות). אני נורא מודאגת. רציתי לשאול מה החשיבות של מספר התנועות בחצי שעה או שעה.אם ספרתי פחות מה זה אומר. אודה לכם על תגובתכם. שרונה
שרונה - אם ספרת 3 תנועות בחצי שעה - זה בסדר. וכל תנועה נחשבת, חלשה או חזקה. העיקר שיש תנועות. אם יש 3 תנועות בחצי שעה (או 5 בשעה), 3 פעמים ביום - זה סימן שהעובר שלך חי ובריא ומרגיש טוב. מותר לו לפעמים לנוח ולהאט קצב, וכל עוד את מרגישה אותו זז - זה בסדר. אם את בכל זאת מודאגת, כי היית רגילה להרגיש אותו מאד פעיל ופתאום הוא רגוע מדי - תגשי למרפאה ותבקשי מוניטור, כדי לוודא שהכל בסדר, אבל בלי לחץ ! המשך הריון קל ובריא !