אישור הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באיחור של שבוע וחצי מהמחזור (יש לי מחזור קבוע 27-29 יום). רציתי לדעת אלו תחושות גופניות עלי להרגיש ע"מ לדעת אם אני בהריון לפני בדיקת הדם. אשמח אם אקבל תשובה זה מאוד יעזור לי. אני מאוד מפחדת שזה סתם איחור בלי שום סיבה. אני בד"כ בריאה ועברתי כבר הריון אחד לפני שנתיים.
חגית, עליי לציין שמפליא אותי שאשה שכבר חוותה הריון לא מזהה סימפטומים ראשוניים. בעיקרון את אמורה להרגיש רגישות בפטמות וגודש בחזה, עייפות בלתי מוסברת ותכיפות במתן שתן... על מנת לקבל מידע מדוייק את יכולה להכנס לאתר של טיפת חלב:www.tipa.co.il בהצלחה ובשורות טובות...
את לא צודקת חנית.. נכון זה חלק מהסימטומים להריון אבל כל אישה חווה הריון בצורה שונה אפילו כל הריון אצל אותה אישה יכול להיות אחרת וישנה אפשרות שלא יהיו בכלל סימנים להריון ובדיקת הדם היא הכי אמינה