הצטננטת בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת חודש חמישי (שבוע 20) ומקוררת. מה כדאי ורצוי לקחת? כמו כן, שאלה נוספת. אני לוקחת ברזל והרופא אמר לי שהכי טוב לקחת ברזל עם מיץ תפוזים (ויטמין C). היום דיברתי עם חברה שאמרה לי בדיוק ההיפך, שויטמין C מעכב פירוק ברזל, מה נכון? תודה
הרופא שלך צורך, ספיגת הברזל גבוהה יותר כאשר הוא נלקח בשילוב ויטמין C ומתרחק ככל האפשר מדברי חלב, ביצים, קפה או תה (שעתיים לפני ושעתיים אחרי). שיהיה לך הריון קל!
לגבי ההצטננות, אני ממליצה על תרופות הומיאופתיות. בבית המרקחת ימליצו לך על סירופ כלשהו. תרגישי טוב!