צביעת חדר והריון - תשובתכם בדחיפות!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני בשבוע 37 ואנחנו מתכננים ביום ראשון הקרוב (14.3) בע"ה לצבוע את החדר המיועד לתינוקנו. כשהלכתי לקנות את הצבע, אחד הלקוחות אמר שאסור לי להריח את הצבע כשאני בהריון, זה מסוכן! אני לחוצה מזה ולא יודעת מה לעשות, בבקשה תענו לי בהקדם האפשרי! תודה רבה!
היי לורן, קודם כל שיהיה לך בשעה טובה והמון הצלחה. שנית, עד כמה שידוע צבע אקריל לא מסוכן אל אי לא ממליצה כי יש אדים של הצבע וזה לא כל כך בריא. אנחנו גם צבענו את החדר לפני הלידה בצבע אקריל לא הייתי בבית שלושה ימים ולאחר כשחזרתי עדיין היה ריח של צבע וזה מאוד הציק לי (רע זה לא עשה) אך עדיף לשמור מכל מה שאפשר. שוב המון הצלחה. רונית ס.