מוניטור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון ראשון בשבוע 19. כשרציתי לקבוע תור לרופא שאלו אותי בקביעת התור אם אני צריכה גם מוניטור. מה זה מוניטור? מה זה בודק? מאיזה שבוע מתחברים למוניטור? כמה זמן לוקחת הבדיקה?
היי דנה, מוניטור בודק את הדופק של העובר. אפשר להתחבר למוניטור מהשבוע שיש אפשרות לשמוע דופק. משך הבדיקה יכולה להערך עד חצי שעה (בד"כ אצל הרופא זה פחות). המון הצלחה. רונית ס.
דנה יקרה! רק בלי פאניקה!! אם לא ידעת מה זה מוניטור, כנראה שלא היית צריכה לעשות. שאלו אותך כי גם למוניטור צריך לקבוע תור, ורק ווידאו איתך שאת לא צריכה. אל תדאגי, אם היית צריכה היו מגלים לך :) יום יפה! שגית.