אנטיביוטיקה אוגמנטין-מודאגת!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום: שמי שרונה ואני נמצאת בשבוע 29. יש לי חיידק בשתן מסוג B שלא עובר. הרופאה החליטה לתת לי אנטיביוטיקה אוגמנטין 875 מ"ג. אני נורא מודאת לקחת את זה. האם אין כל סיכון לקחת את האנטיביוטיקה? תודה שרונה
היי שרונה החיידק בשתן הרבה יותר מסוכן לאישה ולעובר מנטילת אנטיביוטיקה. במקרה של חיידק בשתן אין מנוס ורק אנטיביוטיקה תוכל למגר אותו. גם אני נטלתי אנטיביוטיקה בגלל חיידק בגרון ונולד לי ילד בריא תודה לאל. תהיי בריאה ותרגישי טוב! בהצלחה! אור