למישהיא זה קרה???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 32 להריוני הראשון ישנם פעמים שאני ממש מרגישה את העובר שלי כל יום, כל היום ברציפות ובעיטות די חזקות שאפילו כואבות. וישנם ימים ברציפות שפתאום הכל רגוע, ואני לא מרגישה כלום ואם כן אני מרגישה משהו, זה מעין בועות קטנות בתוך הבטן וגם בקושי. האם למישהיא זה קרה??? אם כן, למה זה קורה שהעובר פעיל מאוד כמה ימים כל היום ואחר כך בכלל בכלל לא? זה כל פעם מדאיג אותי מחדש אודה לכם על תשובתכם
קרן בשבוע זה עדין יש לעובר מקום לזוז ולהשתולל ולכן לא כל תנועה ותזוזה שלו מרגישים ואין לך מה לדאוג הדאגה צריכה להיות החל משבוע 26 שצריך להרגיש את העובר לפחות פעמיים ביום חמש תנועות עד חצי שעה בכל פעם אז בלי לחץ והמון בהצלחה והמשך קל
אני התחלתי היום שבוע 26. זהו הריוני הראשון ויש לי שילייה קדמית, ושני הגורמים האלה משפיעים מאוד על היכולת שלי להרגיש את העוברית. נכון שאני כבר מרגישה את השובבה הקטנה, אבל די חלש ולא כל הזמן. בכל מקרה אמרו לי שזה תקין, כך שגם בשבוע 26 עוד לא צריך לדאוג מאוד. לא סתם מתחילים בספירת תנועות בשבועות 27-28, כי אז העובר כבר גדול מספיק בשביל שנרגיש כמעט כל תנועה שלו. כל הריון והמאפיינים שלו... העיקר שהכל יעבור בשלום! שגית.