אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלומ אני חודשיימ אחרי לידה רגילה ילדתי ב 14/1 היה לי דימומ עד 25/2 מעז לא ירד דמ עד1/3 וזה נשאר עד3/3 ועוד פעמ אתחיל אתמול לרדת דמ. הדימומ כהה מאוד. רציתי לדעת למה יש לי עוד דימומ. אני לוקחת גלולימ פמולן האמ זות הםיבה תודה
למאיה ,דימום אחרי לידה לא נגמר בבת אחת אלא בהדרגה ,ומאד אופיני לראות הפרשות דמיות לאחר שהדימום הרציני כבר חלף .אין לזה קשר לגלולות שאת לוקחת ,רק שימי לב להחליף את הגלולות פימולן לסוג אחר לאחר שאת גומרת להניק ,בגלל שפימולן אינן בטוחות ב-100 אחוז . שיהיה לך מזל טוב .רונית .