שאלה דחופה לצליל או לכל מי שמבינה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסקירת מערכות מוקדמת שביצעתי בשבוע 15 נרשם לי בטופס הבדיקה כי יש לי שליה אחורית?מה הכוונה? במה זה שונה משליה קדמית? אני מאוד מוטרדת..הרופא לא אמר לי כלום לגבי זה. לתשובותיכם אודה. תודה ליהי.
שלום, שליה אחורית מציין את מיקום השליה ברחם - בדופן האחורי. אין לכך כל משמעות מבחינת ההריון ואין לזה השלכות על הלידה. רק לשיליית פתח (שליה המכסה את צוואר הרחם) יש חשיבות כי זה יכול לעורר בעיות בהצלחה .
קיבלתי כרגע תשובות של הבדיקה,אודה לקבלת הסבר האם תקין: 1. הסיכון לעובר עם תסמונת דאון בגילך הוא: 1:1270 2. הסיכון לעובר עם תסמונת דאון לפי תוצאות שלוש הבדיקות וגילך הוא: 1:1999 לתשובותיכם אודה. ליהי!