בעיטות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע -33 ולאחרונה אני בקושי מרגישה את העובר אני מרגישה פעמים ספורות בלבד במהלך היום בזמנו הייתי מרגישה את העובר כמעט כל הזמן מה עושים??? ככל שהעובר גדל צריך להרגיש אותו יותר או פחות????
שלום שני, בשבועות אלה את אמורה לספור פעמיים ביום למשך חצי שעה כל פעם בין 4-6 תנועות של העובר. את הבדיקה יש לעשות כשאת יושבת/ שוכבת כלומר נחה ולא עסוקה במשהו אחר. אם את לא מרגישה כך במשך חצי שעה נסי לאכול משהו מתוק ולשכב על צד שמאל ולבדוק במשך חצי שעה נוספת. אם גם זה לא מעיר את הפשוש/ית לכי להיבדק אצל הרופא שלך .אל תחכי. בהצלחה.