לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, התקשרתי לתל השומר ומסתבר שקיים סיכוי קלוש, אני מקווה, שהניתוח ייעשה בהרדמה כללית בגלל מספ' טסיות נמוך. בכל אופן ביום שני הם יעשו לי שוב ספירת דם, ואם לפי תוצאות המעבדה שלהם התוצאה תהיה טובה יותר, כידוע יש הבדל בין המעבדות השונות, בסביבות ה100,000יש סיכוי סביר יותר להרדמה חלקית. אני יודעת שאני צריכה גרביים, כי אחרי הניתוח נורא קר, ומתכננת לבקש שישאירו לנו אותה ולו לכמה דקות. מבטיחה לעדכן.
מחזיקה לך אצבעות. שיעבור בקלות ובהצלחה. !!!>
עופרה יקרה, לא משנה אם תלדי ב הרדמה כללית או מקומית, שהרופאים יעשו מה שטוב ומתאים לך לפי מצב הטסיות (אני עדיין לא השלמתי את החור בהשכלה לגבי משמעות הטסיות לפני ניתוח), העיקר שבעוד כמה ימים תחבקי בזרועותייך ילדה בריאה ומתוקה !!! מחכה לעידכונים, ומחזיקה לך אצבעות !