תגידו לי בבקשה אם יש מקום לדאגה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני בשבוע 15 ועשיתי היום טיפול לפנים בעצמי ,שכלל פילינג (של סאיטו ומכיל גרגרי משמש) ומסכת הרגעה שקניתי בים המלח-מתחילת ההריון חוץ מלחות לא שמתי שום דבר כזה על הפנים,פשוט גיסי מתחתן ורצוי שאני איראה קצת נורמלית אחרי שליש ראשון מלא הקאות,בחילות וירידה במשקל (אין תלונות חו"ח) כל הסיפור ארך כ-15-20 דקות,זה מזיק ? צריך לדאוג מזה ???.....צריך להתייעץ בכל תכשיר עם המרכז הטרטולוגי ? זה נראה לי מוגזם אבל זה לא גורם לי להרגיש בטוחה מצד שני. נהייתי ממש פרנואידית . תודה 1