האם הבטא תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביום רביעי לא הגיעה הוסת ועשתי בדיקת הריון שיצאה חיובית למחורת ביום איחור עשיתי בדיקת דם והבטא יצא 86 האם זה תקין ביום אחיור שבטא יהיה 86?
היי שירה! קודם כל, מזל טוב!!! את בהריון! לגבי הערכים- כל ערך מעל 10 מעיד על הריון, והכל תלוי בגיל ההריון. הגיוני שההריון שלך מאוד מאוד צעיר ולכן הערך הנמוך. אני מכירה מישהי שהיה לה 21 וכיום היא בחודש 7! הכי טוב לעשות בדיקה עוד יומיים לבדוק שהבטא מכפילה את עצמה. אם כן, הכל בסדר, ומעל ערך של 1000 ניגשים לעשות אולטראסאונד. ושוב, המון מזל טוב ובהצלחה! שגית.