שאלה לגבי כאב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה-12 ולפעמים יש לי כאבים באיזור הבטן התחתונה (בעיקר בצד) בזמן שאני קמה לאחר ישיבה ממושכת. האם זה בסדר? מישהי מכירה את התופעה? תודה, יעל.
היי גם לי היו כאבים (לא חזקים שנמשכו מספר שניות) בבטן תחתונה (בעיקר בצד שמאל) במשך כל השליש הראשון. הרופאה המטפלת אמרה לי שזה קורה עקב גידול הרחם. כך שאם כל הבדיקות תקינות אין מה לדאוג. בהצלחה.
זה בדיוק מה שאת מתארת, כאבים שנמשכים מספר שניות, רק שאצלי זה בצד ימין. הרגעת אותי. תודה (אבל בכל מקרה אני אספר על זה לרופא שלי בפגישה הבאה). תודה שוב, יעל.