מחכה לתשובה!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שאלתי שאלה ב-8.3.04 בשעה 11.27 בבוקר ועדיין לא קיבלתי תגובה. זהה חשוב מאוד. תודה שרונה
שרונה - קודם כל, הרופאים הם אורחים מאד נדירים כאן. חבל שתמתיני להם. תוכלי להעזר בחיפוש ולראות שיש הרבה מקרים דומים, וגם אני יכולה לספר לך על עובר ש"התיישב" על עצב, וגרם לכאבים איומים בגב או ברגל, אבל כל אלה אינן תשובות. גם רופא אחראי לא יוכל לאבחן אותך דרך הרשת, יש רק עצה אחת : אם מאד כואב לך ואת מודאגת - לכי לרופא שלך, בדיוק בשביל זה הוא קיים. מה שאת מתארת נשמע לי מאד שגרתי, אבל אף אחד לא יקח על עצמו אחריות כדי להרגיע אותך דרך הרשת. גשי לרופא, ותחזרי חכמה יותר ... ורגועה יותר. המשך הריון קל ובריא !