גיליתי שאני בהריון, מה הלאה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 5 עשיתי בדיקת דם לגילוי הריון והבטא יצא 3993. האם זה מצביע על התפתחות מהירה ואומר שניתן כבר לצפות בשק הריון? ועוד שאלה: מתי מתחילים לפנות לרופא למעקב רפואי- להריון ראשון? ומתי מתבצעת בדיקת אולטרסאונד ראשונה? לתשובתכם אודה.
נטלי היקרה. כמו שאמרתי אני מאוד שמחה בדשבילך. ועכשיו לתשובות: קודם כל הבטא שךל מצויינת וכבר באולט' הראשון שתעשי תוכלי לראות שק הריון. קבעי כבר תור לרופא נשים שלך כדי שתוכלי להיות במעקב ואני מאמינה שבבדיקה הראשונה הרופא שלך יעשה לך אולט' ואם לא את יכולה לבקש ממנו כדי להיות רגועה אבל הבטא מראה על התפתחות של הריון תקין. אז שיהיה לך בהצלחה, רינת.
תודה רינתוש!