Ziv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי זיו! מה שלומך? מתי האולטראסאונדהראשון המיוחל? תודה עבור הברכות והמכתבים. התרגשנו מאד ואהבנו. המכתבים בדרך אליך... תודה וחג שמח! חגית והחברה
היי! מה קורה? האם הפסקת החשמל פגה, והאם יש תור לאולטראסאונד ראשון סוף סוף...כבר שבוע 11, שיהיה בשעה טובה ומוצלחת. תודה עבור המכתבים שהגיעו היום ורגשו וחיממו את ליבנו. הרבה שמחה והצלחה! אור והג'מעה
First, Happy birthday to Hagit, wishing you all the best ever. My ultrasound is schadualed for tomorrow. hopefully the power will work without any problems. Dr. Malinger answered that I shouldn't be worried. i told him the story but forgot to mention my age. I will let you know tommorow when i am done with the us. it should be around 20:30 israel time. are the children at home today? love, ziv.