פרוגסטרון-בבקשה עזרה למי שיודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי בדיקת דם לפרוגסטרון והתוצאה הייתה 64 האם מישהי יודעת מה פירוש תוצאה זו?? אודה לכל מי שתוכל לעזור לי
שוש - עד שתתייעצי עם הרופא ששלח לבדיקה : אם את בשבועות הראשונים של ההריון, זו תשובה הגיונית. (אני יודעת שסביב הביוץ הערכים הם סביב 3-5, לא יותר). אם כן, תחזרי שוב על הבדיקה כעבור יומיים שלושה, וצריכים לראות עלייה. אם אין עליה, או שהערכים מאד נמוכים, יש סיוע שצריך לקחת. אם את לא בהריון - אני לא יודעת מה משמעות התשובה.