נסיעות ארוכות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת בתחילת החודש החמישי להריוני לאחר טיפולי IVF. האם יש סכנה בנסיעות ארוכות? (3-4 שעות). בנוסף ברצוני לשאול האם יש סכנה בכניסה למרחצאות חמים או ג'קוזי? אודה לתשובה מהירה, שיר
אין סכנה בנסיעות ארוכות .אבל רצוי לעשות עצירות מדי פעם , לקום ולהתהלך ולא לשבת כל הנסיעה כי זה לא טוב למחזור הדם. לגבי מרחצאות חמים-זה אסור רצוי לדחות סאונות ומסאג'ים לאחר הלידה. בהצלחה.
שלום לך, כל הריון הוא יקר!! על אחת כמה וכמה הריון לאחר טיפולים!! לכן, למה לך לקחת סיכון , נסיעה ארוכה כרוכה במאמץ, בטלטלה וכו..... יהיה לך עוד הרבה זמן לנסיעות ארוכות אחרי הלידה. רק בריאות.