שאלה דחופה-הרגשת תנועות של עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני השבוע מתחילה שבוע 18!!!!! מדובר על הריון ראשון. באיזה שבוע אנ אמורה להתחיל להרגיש את תנועות העובר??? אני מאוד מוטרדת כיוון שעד היום עוד לא הרגשתי כלום!! וזה קצת מלחיץ. אודה לתשובתיכם הדחופה. תודה ליהי!
היי ליהי, אין לך מה לדאוג אני בתחילת שבוע 23 ורק לפני שבוע התחלתי להרגיש את העובר שלי, כך שאת יכולה להיות רגועה ובנוסף לכך לעיתים יכול מאוד להיות שאינך מזהה את הבעיטות אבל בוודאות אני יכולה לומר כי החל משבוע 22 את תרגישי ובגדול !!!!!!!!! בהצלחה, נועה