סיסי שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אישה בת 39. בשקיפות העורפית התוצאה 2.8. איני יודעת אם לעשות סיסי שיליה או מי שפיר. מישהו יכול לעזור לי? אני מודאגת...
תראי בעקרון כדאי ואת זכאית לעשות אחת מהבדיקות היתרון של סיסי שליה זה שאם חס וחלילה משהו לא תקין ניתן לסיים את ההריון בגרידה ויש תשובות ראשונות תוך יומיים שלושה אבל....................................... צריך לקחת בחשבון מצב של תשובה לא ברורה (די נדיר ) כמו שקרה לי מה שהצריך אותי לעשות גם מי שפיר שיהיה בהצלחה
כדאי שתבדקי גם את הסיכונים להפלה בכל אחת מהבדיקות. אם אני לא טועה בסיסי שיליה הסיכון גבוה יותר אך היתרון שזה נעשה בשלב מוקדם יותר של ההריון. ככלל , לנשים מעל גיל 35 משרד הבריאות ממליץ לעשות בדיקת מי שפיר . לגבי ההחלטה בין מי שפיר לסיסי שיליה כדאי שתבררי עם רופאך את הסיכונים והיתרונות/ חסרונות.