בדיקות דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי תוצאת בדיקת הדם היתה: IU/L 95 BETA-HCG היום יום ראשון התוצאה היתה 247 BETA_HCG וה- progesterone 67.5 האם עלי לדאוג? הבנתי שכמות ההורמון אמורה להכפיל את עצמה כל 48 שעות, ולכן התוצאה קצת נמוכה (עברו כבר 3 ימים). תודה על תשומת הלב
לשלי - קצב העלייה צריך להיות הכפלה כל יומיים-שלושה, וזה אומר בערך 200 בשבת, כך שהערך של יום א' נשמע סביר. מה שכן, הפרוגסטרון לא גבוה. בבדיקת הבטא הבאה תבקשי לחזור גם על הפרוגסטרון, הוא אמור לעלות במקביל. בהצלחה !