תחילת הריון???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לדר' ולבנות! לפני כמה ימים עשיתי בדיקת שתן ביתית שיצאה חיובית ,היום(יום א') עשיתי בדיקת דם ואין עדיין תוצאה. מקווה לטוב. השאלה שלי היא: במידה והבדיקה תהיה חיובית, מתי ניתן לבצע אולטראסאונד ראשון והאם הוא לא יזיק להתפתחות התקינה של ההריון? יש לציין שלפני כשנה וחצי כבר נקלטתי בצורה ספונטנית וההריון נפל יומיים אחרי האולטראסאונד הראשון. ועוד רציתי לדעת אם מותר לעשות אפילציה באיזור הפנים במשך ההריון? תודה על התיחסות.
אם יצאה לך בדיקה ביתית חיובית אז את בהריון, אין צורך בבדיקת דם. אולטראסאונד אינו מזיק להריון. ניתן לבצע ראשון בין שבוע 7-8. בהצלחה