תחילת הריון ואין בחילות ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני שלושה ימים היה לי איחור וגליתי שאני בהריון בבדיקת שתן ובבדיקת דם שיצאה חיובית, הוסת האחרונה הייתה ב3 לפברואר 04 אין לי בחילות ושום תופעה אחרת האם זה נורמלי
לא כל הנשים מרגישות בחילות בשליש הראשון. יש כאלה שעוברות את ההריון בלי תסמין אחד שקשור למערכת העיכול. אני אישית מקנאה בך על כך, ואת צריכה לשמוח שנחסך ממך הגועל הזה. באמת שאין מה לדאוג. מזל טוב ובהצלחה בהמשך!
אני לא רק לא מרגישה בחילות- גם לא סחרחורות או חולשה או עייפות או שום דבר שאי פעם ייחסו להריון. למעשה אני בכלל לא מרגישה שאני בהריון אם לא היתי יודעת.... זה נורמלי????