רגישות לאפידורל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר לידתי השניה פיתחתי רגישות לאפידורל (הרגישות התבטאה בגרוד חזק בכל הגוף ורעידות חזקות מאד) ,קיבלתי זריקה לנטרל את השפעת האפידורל וזה עזר מאד. כעת אני לפני לידה נוספת ורציתי לדעת האם תהיה בעיה לקבל שוב אפידורל .... ואם כן, האם יש סוגים שונים ש חומרי הרדמה שעושים אותה פעולה של אפידורל. אודה על תגובה מהירה.
למיכל אני יודעת שקיימים עוד כמה סוגים של חומרים מאלחשים שעושים אותה פעולה כמו האפידורל אני יודעת זאת מגיסתי שילדה את הבן שלה היא ילדה בניתוח קיסרי והיא אמרה לי שלא עשו לה אפידורל אלא חומר מאלחש אחר איני זוכרת את שמו אך כשאדבר אם גיסתי אשאל אותה וארשום לך את התשובה אבל לפני הלידה כשתדברי אם המרדים הציגי בפניו את המקרה ויתכן שהם יכולו למנוע מראש את התופעות שהיו לך בפעם הראשונה או שימליצו להשתמש בחומר אחר המון בהצלחה ולידה קלה