לכל מי שיודעת - דחוף בבקשה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם! ביום רביעי עשיתי בדיקת בטא אחרי הטיפול IVF השישי שלי - יצא 57! ביום שישי בבוקר עשיתי עוד בדיקה ואחרי שחזרתי הביתה גיליתי שהתחיל לי ממש דימום חזק עם כאבי בטן, כמו מחזור. הייתי המומה. כשהתקשרו אליי אמרו לי שבטא שלי 184! אני מפוחדת, מבולבלת ולא מבינה כלום - אם בטא מכפילה יפה אז מאיפה הדימום הזה ומה הוא אומר? אני מאד חרדה ולא יודעת מה לעשות - האם זה סוף של הריון שלי או משהו אחר? אם מישהי כאן נתקלה בדבר כזה - בבקשה, תענו כי בדיקה הבאה שלי רק ביום שני - אני אמות עד אז! תודה מראש לכולם!
שירלי יקרה לא מובן משאלתך האם את עדין מדממת אם כן למי את מחכה גשי מיד למיון ואל תחכי לשום בדיקה בעוד שני דימום יכול לנבוע מהרבה סיבות ואחת מהן היא הפלה טבעית אז אם את עדין מדממת פני באופן דחוף למיון מקווה שהכל יהיה בסדר בהצלחה