Ultrasound
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
I have started my 10th week. I have tomorrow an ultrasound. I was asked to drink a 1 liter of water before. I don’t know that pregnant women have to drink before U.S. Have they?
Ziv בארץ זה שונה כי האולטראסאונד הוא ווגינלי בשבועות הראשונים של ההריון. את, לדעתי, מיועדת לאולטראסאונד ביטני. בדר"כ באולטראסאונד ביטני שותים ליטר מים כדי שאפשר יהיה לצפות יותר טוב. פעם שאלתי רופא בכיר אם אפשר אולטראסאונד טבעי והוא השיב שבשבועות האלה עדיף ווגינלי כי רואים הרבה יותר ברור. תנסי להתקשר ולשאול אם אפשר ווגינלי, בעיקר במקרה שלך עם ערכים גבוהים של BHCG אןני ממליצה לשאול בפורום של וולפסון את ד"ר מלינגר. אולי באתר זה את ד"ר חזן מאולטראסאונד. בהצלחה! אור