ועוד שאלה..... למבינות:
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האים 8 מ"מ באולטרסאונד וגינלי בשבוע 7 זה התקדמות מספקת? זה הריון ראשון שלי ואני מממממממש בורה בעסק.?
למעיין.......... לגבי הגודל אין לי תשובה אבל למה לא שאלת את הרופא שלך אם גודלו של העובר מתאים לשבוע ההריוון, לפחות כך תדעי שהכל בסדר. אם הרופא אמר שהכל בסדר בבדיקה אז כנראה שאין מקום לדאגה. בפעם הבאה תשאלי את הרופא אם העובר בגודל המתאים.
היי, מצ"ב קישור שאם את מכניסה את תאריך הוסת האחרונה שלך ,הוא מציג לך כל מיני נתונים על העובר וההריון כולל הגודל הרצוי בשלב בו את נמצאת -אז תבדקי ובהצלחה !!! http://www.zooloo.co.il/calc/c_pregnancy.asp