cmv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמי עינת, אני נמצאת בשבוע שלושים להריוני, לאחרונה, גילו אצל אחייני בן השנה וחצי את וירוס ה- CMV , האם עליי לבצע שוב את בדיקות הדם לגילוי נוגדנים לוירוס?. יש לציין שבבדיקות שנערכו לי בתחילת ההריון לא נמצאו בדמי נוגדנים לוירוס. האם עלי להמנע מלראות אותו וכמה זמן, האם יש לי סיבה להלחץ... תודה עינת
כמובן שאין סיבה להלחץ. אם אין לך נוגדנים ל - CMV את צריכה לעבור את הבדיקה הזו מידי חודש. בכל מקרה, כדאי שתתרחקי מהאחיין למרות שהסיכון בהידבקות העובר בוירוס הוא עד שבוע 16. בכל מקרה, למה להסתכן? תשמרי על עצמך. בהצלחה.