בדיקת דם - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת מכל מי שיודעת בבקשה . אני יודעת בודאות שנכנסתי להריון בתאריך 18/1/2004 (יום ההתעברות) בשעה 14:00 . עשיתי בדיקת דם בתאריך 2/2/2004 . אז השאלה שלי היא : האם מחשיבים את יום ההתעברות כיום או שצריך לספור רק מהיום למחרת ? או בפשטות כמה ימים חלפו מיום ההתעברות עד בדיקת הדם לפי התאריכים שציינתי. למרות שהשאלה קצת מוזרה - תשובה נורא חשובה לי. תודה רונית
היי כל החישובים נעשים מהיום הראשון של המחזור האחרון (תאריך לידה משוער=תאריך הווסת האחרונה+40שבועות). בהצלחה