to Or and Hagit - it is this Friday
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
Dear Ziv שמחתי להתעדכן אודות האולטראסאונד. טוב מאד שמתוכנן ליום שישי הקרוב. אני מחזיקה אצבעות חזק חזק, ומאחלת שנתבשר בשורות טובות. שיהיה לך בהצלחה רבה רבה! אם תחזרי לעבודה ביום שישי עדכני אותי דרך הפורום. תודה ולהתראות אור
Ziv זיו המקסימה! טוב שהאולטראסאונד הוקדם. תהיי בשבוע ה-10 כבר אפשר לראות יותר. אני מקווה שהכל תקין למרות הערכים הגבוהים של הBHCG. צר לי שאת רחוקה ונבצר מאיתנו לעזור, אבל אנחנו חושבים עליך תכופות, ומייחלים לשמוע בשורות טובות. המון המון הצלחה! תעדכני בהקדם! חגית