שאלה דחופה-אודה על תשובותיכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 17 וכנראה שהתקררתי.האם מותר לקחת כדורי סטרפסילס למציצה להקלה על כאבי הגרון?כמה כדורים מותר לקחת ביום? האם מותר לקחת דקסמול קולד לילה/יום להקלה על חום וחולשה. אודה לתשובותיכם. ליהי!!
ליהי - תסתכלי באתר הזה : http://www.miok.co.il/medicine_index.asp?md=9&sm=11&leth=ד http://www.miok.co.il/medicine_index.asp?md=9&sm=11&leth=ס לפי מה שראיתי שם, התרופות לא מומלצות בהריון. כדאי גם לוודא במכונים הטרטולוגיים - אם תריצי חיפוש לפי "טרטולוגי", תמצאי את מספרי הטלפון. אקמול מותר, תה חם בוודאי מותר, תנוחי ותרגישי טוב... רפואה שלמה !
דקסמול קולד אסור בהריון. לגבי סטרפסילס אין מידע. עדיף לך לגרגר מי מלח. תרגישי טוב!
ואם כבר לקחתי סטרפסילס כ-4 כדורים האם זה מהווה סכנה כלשהי אני מוטרדת מאוד....הרוקחת בבית המרקחת אמרה לי שניתן לקחת סטרפסילס בהריון... מה עושים???