דימום לאחר גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים עברתי גרידה בשבוע 7 כי לא היה דופק לעובר. מאז אני מדממת, הלכתי לרופא שלי לבדיקה, הוא אמר לי שהכל תקין וכנראה השחלות עדיין חזרו לתפקוד תקין ולכן צפוי לי דימום לפחות עוד שבועיים, ועוד חודש המחזור צפוי להגיע. ככה זה אצל כולם? איך מחזקים את הגוף, אני מרגישה מאוד חלשה עכשיו, אין לי מושג אבל אולי זה בגלל הדימום שנמשך כל כך הרבה זמן, אולי בגלל ההריוןשנגמר,ואולי שילוב של הכל יחד. מודה לכם על העזרה, דנה
דנה. אצלי נמשכו הדימומים כשבועיים וחצי כשבשבוע הראשון היו זרמים מרובים ולאט זה נרגע עד להפרשות דמיות . את הווסת קיבלתי 4 וחצי שבועות אחרי . אני לא הרגשתי חולשה אך הרגשתי התכווצויות שהיו נורמליות. תמתיני עוד מספר ימים ואים זה ממשיך תיגשי לבדיקה. בקשר לחולשה אול יש לך חוסר בברזל פשוט תתיעצי עם הרופא. בהצלחה