מתי הריון מתחיל להראות כלפי חוץ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בחודש ראשון ולא נראה עליי כלל שאני בהריון.
ואני מכירה משהי בחודש חמישי שעדיין לא נראה עליה... אצל כל אחת זה שונה
תודה על התשובה.
בניגוד לכל הבננות, אצלי יוצאת הבטן ברגע שהזרע פוגש את הביצית (בהקצנה כמובן :)) אבל ברצינות, לי יוצאת הבטן די מיד (ואני לא בחורה שמנה). לכן אני צריכה לספר לכל העולם ואישתו שאני בהריון כבר בסביבות שבוע 8. אבל זה ממש לא איכפת לי, נהפוך הוא, הייתי מוכנה לתלות שלט ענקי "אני בהריון" !! ושכל העולם ידע. זהו, אז סימן שזה מאוד תלוי במבנה הגוף. והכי הכי חשוב, שיהיה רק בריאות !!!