דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי תוצאת הבדיקות כנראה שיש לי דלקת בדרכי השתן.(ליקוציטים 100 , וצמיחה דלה בתרבית) קבעתי תור לרופא אבל אני קצת לחוצה לחכות עד אז(יום חמישי) האם משהי יודעת אם זה מסוכן בהריון? שבוע 12 או שזה שכיח ואני סתאם נלחצת?
אורטל - דלקות כאלה מאד שכיחות בהריון, ולא מסוכנות - במיוחד לא בשלב שלך, אבל רצוי מאד לטפל בהקדם. עד שהרופא יתן לך טיפול, יש דבר פשוט מאד שכדאי לעשות : לשתות ה-מ-ו-ן מים ! כך את "שוטפת" את המערכת, מדללת את ריכוז החיידקים ועוזרת לגוף להילחם בדלקת. תרגישי טוב !