למה זה רע לחיות בלי ווסת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 28. בד"כ יש לי מחזור כל 36-42 יום. לפעמים הוא לא מגיע- עד שאני לוקחת כדורים להקדמת מחזור. לפי אולטרסאונד, אין בעיה מיוחדת. אני פוחדת מבדיקות דם (לא נבדקתי כבר 20 שנה). באולטרסאונד רואים מרקם תקין, אנדומטריום של הרחם: 15, ציסטה בשחלה שמאלית בגודל 15X17 ממ'. שיעור, עצבנות וחשק מיני כנראה מעל הנורמה. כשיש חבר אז המחזור יותר סדיר. רציתי לדעת מה הסיבות האפשריות לתופעה, ויותר חשוב: האם זה יהיה רע לתת לטבע לעשות את שלו, ולחיות בלי ווסת כשזו לא מגיעה.
שמעוניינים בילדים ואז רצוי שהמחזור יהיה סדיר כדי לאתר ביוץ וכו'. לשיקולך....
תודה רבה אפרת על תשובתך. שמעתי שאולי מצב כזה בו רמת האסטרוגנים כנראה גבוהה, מגביר את הסיכון לסרטן. יש סיבה לדאגה?