גלוקוז בדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 להריון. לפני שבועיים עשיתי בדיקות דם שהרופא שלח אותי והיום קבלתי תוצאות שרמת הסוכר בדמי 125 (כאשר הטווח העליון 110). יש לי תור לרופא רק בסוף השבוע ואני מאד מודאגת האם זה אומר שיש לי סוכרת (סוכרת הריון מתגלה רק בשבועות מתקדמים יותר לא ?) האם ההריון או העובר שלי בסכנה ?
היי, האם היית בצום של לפחות 8 שעות לפני הבדיקה ? אם כן,בכל מקרה אני מניחה שתיבדקי ע"י העמסת סוכר וגם אם חלילה יימצא שיש לך סכרת הריון,יש לכך טיפול ואין מה לדאוג. בהצלחה !