כדורי איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם לכדורים אלו תופעות לוואי ? האם לאחר 8 חודשים הגיוני להתחיל טיפול זה ?
לי נתנו ולא היה נורא בכלל . בין 8-12 חודשים לאחר הנסיונות הרגילים זה מה שממליצים. אבל כדאי לך להיות בטוחה שאת יודעת למה את נכנסת ולא להגרר לכל התהליך כי זה יכול להיות ארוך ומאוד מתיש . בהצלחה
בדרך כלל לא נותנים אחרי 8 חודשי נסיון. רק לאחר שנת ניסיונות מלאה מתחילים בכלל לבדוק (אלא אם כן את מבוגרת או עם בעית ביוץ מוגדרת כמו שחלות פוליצסטיות). אם הכל בסדר אני מציעה לך לחכות עוד כמה חודשים ואז לפנות לרופא. לגבי תופעות לוואי- אני לקחתי איקקלומין חודש אחד, וחוץ ממצבי רוח וגודש בחזה (שתי תופעות שרק הולכות ומתעצמות בהריון...) אין דברים מיוחדים. יש רק הסתברות גבוהה יותר להריון מרובה עוברים. בהצלחה.