הפלה נדחית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כארבעה חודשים עברתי גרידא, לעובר לא היה דופק בשבוע 10. כמו כן עד לפני חודשיים קיבלתי וסת כל 21 יום. נאמר לי שיש בעיה בתמיכה הורמונלית במחזור כזה ? האם יש קשר להפלה ולעובדה שקיבלתי מחזור כל 21 יום? כמו כן, את שני המחזורים האחרונים קיבלתי לאחר 26 יום? מה משמעות השינוי מבחינה גופנית והסיכוי להריון תקין ? אודה על תשובה מפורטת ככל שניתן
רופא אני לא ,אך גם לי לאחר הגרידה היו שינויים במחזור בתחילה קיבלתי כל 28 וחודש לאחר מכן כל 26 ובווסת האחרונה ביום ה-24 ולאחריו נקלטתי להריון וכיום אני בשבוע ה-14 .כששאלתי את הרופא הוא אמר לי שהרחם "חם" ומחפש הריון אז אצלי הוא מצא ובקרוב גם אצלך. בהצלחה.