ברזל+חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בתחילת הריוני וקיבלתי כדורי חומצה פולית 5 מ"ג וכן אקטיפרין - המכיל ברזל וכן חומצה פולית - 400 מק"ג השאלה שלי היא האם אין זו כמות מוגזמת לחומצה הפולית? לפי הספרים צריך רק 4 מ"ג ? וברזל חייבת לקחת כי ההמוגלובין שלי 10.7 מה לעשות? כמו כן אין הוראות מתי (לפני ארוחה אחריה)מומלץ לקחת את האקטיפירין - משהו יכול לעזור לי?
לגבי ברזל אני יודעת שאסור לקחת אותו עם מוצרי חלב כי זה מעכב את הספיגה. צריך לחכות שעתיים בין מוצרי חלב לנטילת הכדור.