בבקשה אני לחוצה מי שיודעת שתענה מהר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
URINE CULTURE P - התוצאה יצאה-צמיחה דלה מעורבת RH- חיובי והכי מלחיץ LEUCOCYTES הנורמה בין 0-10 יצא לי 100 בבקשה למי שיש מידע אני מחכה אני שבוע 12 להריון
משהו מעניין שראיתי - מקווה שיועיל לך, ולכולן... http://forums.nana.co.il/files/Message4197831_.doc
אורטל יקירה! קחי את התוצאות וגשי לרופא נשים המתמחה גם בילודה ופריון. אפילו לרופא שלך אני מאמינה שתהיה תשובה מקצועית. עם כל הכבוד לפורום-מדובר בבריאות שלך ושל העובר. ובכל מקרה תמיד אפשר לקבל יעוץ נוסף אצל רופאים מומחים בנושא- תבדקי דרך קופ"ח שלך בהשתתפות הכספית שלהם( ביטוח משלים, במישה ויש) ליעוץ רפואי נוסף. בהצלחה!!! מקווה שהכל תקין ותעברי הכל בשלום.