זירוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 41 והבן אדם לא עושה בינתיים סימנים שבא לו לצאת. אני יודעת שתיאורתית זה יכול לקחת גם עוד שבוע וחצי ולזרום חלק אבל רוצה ליתר בטחון לשמוע על טכניקות טבעיות לזירוז צירים כדי שאם אני אגיע למצב שצריך פיטוצין, תהיה לי אלטרנטיבה יותר בריאה. אם יש למישהי רעיון - נקודות לחיצה, משקאות ושאר מיני השתוללויות כיד הדמיון הטובה, נשמח לשמוע. תודה רבה . יערה.
יערה שלום, אני רחוקה מלהיות מומחית בנושא, אבל ממה שקראתי הדרכים הטבעיות הן: הליכות, קיום יחסי מין, אמבטיות, וראיתי תכנית בטלויזיה שבה דובר על לחיצות בין האצבע השניה לשלישית ברגל. מאחלת לך המון בהצלחה ולידה קלה.