לכל הבננות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי מתחילה לצאת הבטן בהריון? אני כבר בשבוע 21 ויש לי בטן קטנה שנעצרה במקום כבר מחודש שלישי. תודדדה
היי אין לך מה לדאוג הבטן עוד תצא את עוד בשבוע צעיר (יחסית )כדי שתיהיה לך בטן גדולה אצלי בהריון הראשון לא ראו בטן עד חודש שישי היה לי רק גבעה קטנה וגם אני חששתי למה הבטן לא גדלה אבל בסופ הייתה לי בטן גדולה ויפה אז רק עוד קצת סבלנות בהצלחה
יקירה! הבטן עוד תצא ותאמיני לי שבע"ה בחודש התשיעי את לא תאמיני שבכלל שאלת שאלה כזאת. תהני מהקלילות והיתרונות של בטן קטנה: לישון בנוחות, להתכופף , הקלות שביחסי המין,בגדים במידה סבירה, פשוט תהני מזה.בהצלחה!!!!