הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אישה בגיל 32 לחיי, בריאה. הפסקתי גלולות לפני חודש ומאז ניסינו אני ובעלי להכנס להריון. הפסקתי גלולות ב 25 לינואר בערך. יש לי כאים בחזה ועייםות ולכן עשיתי בדיקת הריון ביתית שרכשתי בניו פארם. עשיתי את הבדיקה עם השתן הראשון של הבוקר והתוצאה היא חד משמעית שאני בהריון. התרגשתי והבנו שאני בהריון אלא שהיום יום שישי חודש אחרי קיימתי יחסי מין עם בעלי ופתאום אנחנו רואים שירד לי דם, אני באלם מוחלט. איך יורד לי דם? אין דימום רצוף אבל יש דימום. למה זה קורה? יש לי פגישה ביום א' מתוכננת מראש עם הגניקולוג שלי אני אני לא רגועה ולא מבינה כלום!! בבקשה תעזרו לי. יעל
היי מזל טוב ובהצלחה אם את רוצה לישון טוב בלילה גשי למיון(מיד) והסבירי להם את מצבך שאת בהריון ולאחר קיום יחסים את מדממת הם יבצעו בדיקות דם ואולטראסאונד ותראי מה קורה וככה תיהיה רגועה יותר נמווווווווווווון בהצלחה והמשך תקין