תנועות העוברית שלי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה 20 + 4 ימים נדמה לי שהתחלתי להרגיש את תנועות העוברית שלי. אני מרגישה מעין בעיטות קטנות בבטן כל פעם במקום אחר האם אלו באמת תנועות העובר? או שזה רק בדימיוני..... והאם אני צריכה כבר בשלב הזה להרגיש באופן סדיר? כי זה יכול לקרות יום כן ויומיים לא.... תודה
לפי מה שמוסבר כאן - אין צורך לעכוב אחר התנועות באופן סדיר אלא רק משבוע 28. בהצלחה!
ליאת, מה קורה גם לך???? האם הבעיטות הקטנות שתיארתי? או שהתכוונת למשהו אחר.