בדיקה ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לשאול שאלה אתמול היתי אמורה לקבל מחזור לא קיבלתי היום עשיתי בדיקה ביתית בבוקר לא היה כלום ואז קמתי ראיתי את הבדיקה והיה פס חלש מאוד מאוד אבל יש פס בוודאות ויש לי מעט הפרשות צהוב לבן כאלה מישהי מכירה מקרה דומה מה זה אומר?
רחל - זה לא אומר כלום : זה יכול להיות הריון מאד צעיר, זה יכול להיות הריון כימי, יכול להיות חומר מתרופה שלקחת ויכול להיות סטיק פגום. רק בדיקת דם תתן לך תשובה ודאית - תבדקי מחר בבוקר, ואחה"צ תדעי. בהצלחה !