הרגשת נימול בכפות ידיים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ילדתי לפני כשבועיים. לאחר הלידה הופיעו לי בצקות בכפות ידיים ובכפות רגליים. כרגע יש הקלה גדולה עם הבצקות אך יש לי הרגשת נימול בידיים (הידיים "נרדמות" לי). זו תחושה שמופיעה לאורך כל היום, אם כי בלילה ובבוקר באופן חמור יותר. האם זו תופעה מוכרת? האם עלי לעשות משהו? בתודה מראש, תמר
אני לא בטוחה לגבי אחרי לידה- באופן כללי, בהריון זו תופעה מוכרת וכנראה מושפעת מבצקות. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם אחות/רופא איך להקל על הנימול (לפעמים זה קשור גם לתנוחת שינה ומצב הידיים בזמן שינה - שינוי התנוחה של היד יכול להקל קצת)