ספורט בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בתחילת ההריון, ויחד עם זאת רוצה להתחיל לצעוד מידי ערב ולעשות כפיפות בטן.... האם זה עלול להזיק? האם כדאי להתאפק עם הרצון להתחיל בפעילות ספורטיבית? תודה!
לי, קודם כל מזל טוב. אני חושבת שבעיקרון לא ממליצים להתחיל בפעילות גופנית שלא עשית קודם, אחרי שנכנסת להריון, אבל לגבי צעידה, לא נראה לי שצריכה להיות בעיה, אבל הייתי שואלת את הרופא/ה שלי (את יכולה לשאול גם בטלפון ולא לחכות לבדיקה הבאה). לגבי כפיפות בטן, אני חושבת שההמלצה היא לא לעשות, לפחות מסוף חודש שלישי, כי השרירים בבטן גם ככה במצב עדין ולא כדאי למתוח אותם, מה שעלול לגרום לקרעים. אני הפסקתי באמצע חודש שלישי, כשהתחלתי להרגיש מתיחה של הבטן, אבל יש בנות שמפסיקות כבר בתחילת ההריון. בכל מקרה, הכי טוב לשאול רופא נשים. הם אמורים לדעת. שיהיה לך בהצלחה ותרגישי טוב.